Bart Hellinga

Barixel is een bedrijf van Bart Hellinga. Barixel is ontstaan uit een droom. Voor jezelf beginnen en je eigen doelen nastreven met het motto ‘no risk, no fun’. Barixel gelooft dat een goede marketingaanpak voor elk bedrijf meer resultaten oplevert. Denken, durven en doen. Elk bedrijf heeft zijn kernwaarden en van daaruit kan er altijd iets moois opbloeien. Elk bedrijf heeft bestaansrecht, als je de juiste weg maar inslaat. Bart is officieel registered digital marketeer (RIM), wat inhoudt dat alle trends en ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing up-to-date zijn.

730

Kopjes koffie per jaar

2198

Sportkilometers per jaar

864

Uren vrij om jou te helpen

7467

Online marketing uren ervaring

Persoonlijk

Als je Bart nog niet kent, dan weet je niet dat hij graag hardloopt en op de wielrenfiets zit. Hij wil altijd zijn grenzen verleggen en groeien als persoon. Nooit uitgeleerd. Hij raakt snel enthousiast over mooie plannen. Is trots op bedrijven die plannen waarmaken en boven zichzelf uitstijgen. Hij stelt zichzelf altijd doelen voor verbetering. Houdt van zwarte koffie, dat kan handig zijn om te weten. Als je dan toch nog iets moet delen om hem beter te leren kennen, dan zijn het zijn sportieve PR’s:

  • 5 kilometer: 19 minuten en 40 seconden
  • 10 kilometer: 39 minuten en 40 seconden
  • 15 kilometer: 1 uur, 1 minuten en 57 seconden
  • 10 Engelse mijl: 1 uur, 8 minuten en 30 seconden
  • Halve marathon: 1 uur, 29 minuten en 31 seconden
  • De marathon: 3 uur, 27 minuten en 49 seconden
  • Sprint triatlon: 1 uur, 25 minuten en 45 seconden
  • Olympische triatlon: 2 uur en 31 minuten
  • Halve triatlon: 5 uur, 14 minuten en 32 seconden tijdens de IRONMAN van Luxemburg
  • Hele triatlon: 11 uur, 34 minuten en 15 seconden tijdens de de IRONMAN Maastricht-Limburg
    .

Carrière tot nu toe

Na een studie communicatie is Bart begonnen bij Scholten Awater als een account manager van IT-oplossingen. Dit was leerzaam maar hij zocht het liever dichter bij zijn studie en hij wilde graag iets doen met het internet. In 2009 is hij daarom overgestapt naar Clipit. Een bedrijf dat gespecialiseerd is in online mediamonitoring. Clipit mag zich marktleider noemen op het gebied van de digitale ‘knipselkrant’.

”Bart is een echte professional. Hij heeft bewezen grote verantwoordelijkheden te kunnen dragen en daarbij mooie successen weten te realiseren. Het overzicht houden is zijn grote kracht. Je kunt dan ook met Bart goed samenwerken & presteren.” – Stefan Kappert

Voordat Bart het bedrijf Barixel startte, werkte hij bij Agrifirm. Agrifirm is marktleider in de agrarische sector van Nederland. Een coöperatie van 17.000 Nederlandse boeren dat gezamenlijke doelen nastreeft. In de jaren bij Agrifirm heeft hij verschillende strategieën neergezet voor de verschillende marketingmiddelen. Zo is er onder meer een betere focus gekomen op e-mailmarketing en social media. Daarnaast is de corporate website en de online bestelkanalen volledig vernieuwd. Een groot project was de ontwikkeling van de Agrifirm BestelApp.

Meer weten?

Bekijk dan hier het CV van Bart Hellinga op LinkedIn.

Bel Bart op om een keer kennis te maken. Bij Barixel serveren wij verse koffie uit een Nespresso apparaat. Verse en frisse energie om jou op weg te helpen. bart@barixel.nl / 06-12709388

Liever dat ik jou terugbel?